2010. december 5., vasárnap

Szeretet vagy mi fene


Megint suliban voltam, de nem ültem be utána a váróba írni, inkább sétáltam és próbáltam kikapcsolódni....
Pár nap óta a szeretet jár a fejemben... Olyan sokan írtak már róla...lerágott csont..... valóban??? Én még nem csámcsogtam rajta eleget....

Hát elméletileg mielőtt leszületünk erre a földre, olyan túláradó szeretetben van részünk, hogy megérkezésünkkor ez okozza a  legnagyobb problémát éveken át! Mire is gondolok.... a szülő nevel, tanít, még szeretete is. 
Elkényeztetett kislány voltam, vagyok még most is, aki úgy kapott szeretet, hogy amit nagyon szeretett volna megkapta, és nem sokat kellett tennie érte... Meg is küszködtem a világgal emiatt, de senkit nem okolhatok... 
Elvégre mindenki úgy irányítja életét, ahogy tudja. Elkerültem egy másik környezetbe... ott a volt családom tanított meg erre, húszon túl... sose késő!
Mit is jelent? Szívből jövő mosoly, közvetlen érintés, őszinte szavak, együtt érzés....
Ezzel a nézettel pottyantam vissza, oda ahonnét menekültem... 
A képet Sima család egy tagja készítette:)


Másként állok mindenkihez... főleg a családomhoz. 
Elértem, hogy anyukámmal nem veszekedünk. Többet nevetünk. Tegnap Ő sütött, én csak segítettem, ahogy a tv-ben láttam régen a gyermek kuporog az asztalnál és figyeli, mi történik. Ilyen kis kócosnak éreztem magam, ahogy mértem a sütibe valókat. Olyan jó érzés, foglalkoztunk egymással. 
A múltkor beteg voltam, és hozta a teát inhalálni, és itt ült mellettem. :) Gyorsabban felgyógyultam (még akkor is, ha köhögök! Dohányzó az oka :P még mindig ott van a jó társaság ;)) Nővéremre gyakran kiakadok a egoja miatt, és anyukám csitít, ja ellenkező esetben én nyugtatom :)
Ma jót nevettem a suliba a gazdasági helyzetet elemeztük és a jövőt, no, erre nem írok semmit... De akkor az volt eszembe, míg anyukám él nem lesz semmi baj! Így nézem végig a gazdaság alakulását...
Most is adott valamit Mikulásra, mert meglátta és eszébe jutottam:) pedig nem szoktunk.... 
Ez az anyai szeretet...

Nővérem, igen érdekes. Néha meglep. Ő egy külön történet.... Ma hozta nekem a DÍSZEIMET!!! Nikus nem a teáim lesznek rárakva a fára! XD
Testvéri szeretet... Nikus bevállalom... !

Vannak kis pajtásaim, vagy is barátnőim, akikkel nagyon sokat beszélgetek minden féléről....
Nikusnak kölcsön adtam a csípőfogómat, egy papírral kaptam vissza:) Előtte pedig olyat mondott, hogy csak pislogtam... csak annyit kiszámoltam, és amit javasoltál jó lesz ;) Nikussal lehet ugrálni, de nem a termelésben, mert ott olyan megkeseredett emberek vannak.... 
Esztusnak...... a bizalma az ami meglep....igen valóban jól esik :) 
Anitával nagyon jó vásárolni: D és beszélgetni is, egymás mellett ülünk ott.... :)
Medis csajokat nem is említem....  csak azért, mert nagy dolgokon mentünk keresztül egy éve, akkor kapkodtuk a levegőt a dolgok alakulásánál! Ismerem őket egy ideje, és szét akarták robbantani a csapatot, de nem sikerült:) Éberebbek voltunk, pont a szeretetnek köszönhetően:)
Ez a baráti szeretet, kitartunk a nehéz időszakban is.... vagy pont az hoz össze... :)
:) 





Majd folytatom, most csak ennyire futották a gondolataim...

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter !
    Lehetne olyan "vélemény rublika" is, hogy elgondolkodtató, ...

    Szép estét !
    Márk

    VálaszTörlés
  2. Kedves Márk!
    Pici segítséggel, sikerült a vélemény rublikát, kiegészíteni :)

    Kellemes hétvégét kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés