2011. január 19., szerda

Ametiszt- Ónix

Jing-Jang nyaklánc után jött az ötlet ásványból is ellehet készíteni.... Kis jegyzetemet bújtam milyen köveket lehet összepárosítani... 
Ekkor jutott eszembe, hogy a Szellem felébresztő Ametiszt, jól össze illene az ónix-l, ami befolyásolhatatlanná tesz.. elvégre, ha már magamhoz tértem ne akarjanak már befolyásolni....olyan snassznak tűnt összetéve. Egy rendelés alkalmával rengeteg köztest kaptam szép kis virágokat, akkor nem tudtam  mikor használom fel, egyáltalán mire? Megszületett a kis agyamban a kép... és végül a megvalósult....
Munkahelyen is volt rajtam és jól esett hallani még télen is, hogy az az milyen szép...
Az ezüst virágok feldobták a fekete-lila drágaköveket.... Elegáns kollekció... :)

Íme, itt van a nyakamban :)

2 megjegyzés:

  1. csak érdeklődenék.. szerelemszexgyengédségrovat mikor indul?

    VálaszTörlés
  2. Kedves! A múltam azon részével nem foglalkozok, egyéb okok miatt... Majd, ha lesz férfi mellettem és ha engedi, akkor lesz :)Okokra, ha kíváncsi vagy, kérdezz...

    VálaszTörlés