2011. január 2., vasárnap

Szerepjátékok

Müller Péter egyik könyvében olvastam és talán máshol is már, igen egy újságban abban a cikkben pedig a párkapcsolati veszélyekről volt szó!
Szinte minden ember egyszerre színész és rendező. Mások szemében színész. Valójában saját élete rendezője. Párkapcsolatban elképzeljük milyen a másik és csalódunk, ha nem úgy játssza a szerepét, ahogy mi szeretnénk. Sima kapcsolatokban is ez van... 
Rendező: A másik embert szeretné irányítani, és megharagszik, ha a másik nem úgy cselekszik, ahogy az R. elvárja. 
Színész: Ideges tud lenni, mert nem szárnyalhat szabadon....
Találkoztam remek színészekkel és nagyon jó rendezőkkel is. 
Múlt éjjel néztem a sorozatomat: A tea útvonalát. Abban volt a matriarchális rendszer Kína, Tibet területeken... Érdekes dolgok vannak, no nem ez a lényeg. Nem értem nálunk miért nincs matriarchátus. Jól van, beismerem burkoltam megtalálható erre is. 
Működik, elvégre az anyukák szerepe elég nagy egy családban, sok minden van a vállukon.... csak valakinek van szava, valakinek nincs.
Az anyukámat tudom alapul venni. Összetartja a családunkat, pedig már nővéremmel túl vagyunk a 3. X-en. Neki még családja is a kisfia nagykorú! :) Na, anyukám nem utasít legalább is nem vesszük észre.... viszont rengeteget segít, és lényegében egyedül van... Tiszteljük, mert ezt tanultuk Tőle.... Ő remek rendező... az biztos...
Nővérem a másik rendező.... a családjára tekintettel vagyok... nem írok róluk egy történetet sem. Pedig ide jöhetne az anyukák gyerekkori álmait, a kislányuk valósítja meg....
Ismerek egy embert, aki nagyon jó színésznő és naponta elő tudja adni a hattyúk halálát, mesteri! Szerepléseiért sajnos virágcsokrot nem kap, csak bonbont, ünnepekkor... 

Így élünk mi rendezőként és színészként. Talán az égiek tudják, melyikben vagyunk jobbak!
Elvárások elhagyásával, ez mind leküzdhető!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése