2011. január 1., szombat

2011.01.01

Még sosem volt ennyire hogy is írjam... mozgalmas, élénk az év első napja. Későn feküdtem le.... bár nehezen csukódtak le a pilláim. Még is gyorsan elaludtam, az pedig a blogolás közben gyorsan bekortyolt pezsgőnek köszönhetek :)
Reggelem az olyan volt, mint minden reggel mióta itthon vagyok, jó meleg van az ágyba és csak a fejem búbja van ki, és merengő az élet nagy dolgairól... :D Reggeli kis rituálém az most is meg van... :D
Anyukámmal beszélgettünk, remélem nem azért, hogy a bacijait rám ragassza... megvárta míg reggelizek, pezsgőztünk, fát vittünk a pincébe, utána horgolt angyal mintákat kerestünk az interneten. Letöltöttem gépíró programot, azzal bíbelődtem egy sort ebédig. Amikor itthon vagyunk, mindig együtt ebédelünk, és vacsorázunk! A nagycsalád :)
A nagycsalád!!! :)
A karácsonyi ajándékaimat elpakoltam... 1-2 dolog maradt a fa alatt... Na, igen a blogger! Nagyon sok tenni való van még! Kezdetekig vissza menőlég! Oldalt szüntettem meg, de arra mást találtam ki, vissza fognak kerülni az ékszerek. :) Kitaláltam, már lassan 20 éve kínozom szeretteimet a süteményeimmel, és itt nincs egyetlen egy receptem sem??? Csak képek???? Nem olyan rég ezt is pótoltam :)
Igen a megszokott, megszokott "beszélgetés", ami ha nem lenne, hiányozna, igen KEDVES már megint benne vagy :D
Kicsit mozogtam is, mert a favonszolásnál rájöttem kis puhány lettem... azt pedig nem szeretem...
Ma vártunk vendégeket, kiderült az egyikük valami baci gazda lett, és így nem jöttek. Nem hiszem, hogy másnapos lenne, mert egy Anti alkoholistával állunk szembe :D
Vacsora téma anyukám gyermekkora, mindig összetör valami emlékképet. Közben nagyon néztük a  tv-ben valami íz őrzőket vagy mit, hát na sütöttek és főztek benn, sőt a tájat is bemutatták! 
Holnapi témámat szedem össze, igaz már pár napja a fejemben van... nem baj... ma elkezdtem leírni a kis füzetembe, közben segítettem valakinek programot telepíteni... sikerült! 
A karácsonyi dolgokat pakoltam, kaptam illatos gyertyát (nagyon reménykedtem, hogy nem kapom meg). Most az illatozik a szobámban. :) Édes vanília... a süti pedig ott vár mellette... azt a sokat, ami tegnap készült, nem tudom ki eszi meg...  

2 megjegyzés: