2011. március 25., péntek

Háziállataink.. XD



Nekünk nincsenek háziállataink, olyan rendes hagyományosak... Békáink vannak, de szép számmal ám... ugribugri jószágok, hatalmasra megnőnek... Honnét jönnek nem tudni, de minden évben sokan vannak... Zagyva-folyó távol van, tó nem sok esetleg a feljövő talajvíz... akik a képen pózolnak ők át teleltek a kertünkben...


 Nini egy bujkáló, amíg fényképeztem elakart tűnni előlem, de vissza is tolatott a kis árokból, valami nem tetszett ott neki :) Más helyet keresett... 
Az a mondás elvarázsolt királyfik XD mivel nem vagyok királylány így nem kapnak csókot XD egy sem, azt másnak tartogatom :) 
Még az is hírlik a "pisijük" mérgező, és valamelyiké gyógyító, de könyörgöm, hogy lehet megállapítani? Amelyik mérgesen néz az a mérgező vagy csapdát állítanak a gyanútlan embernek?


Ez a kis jószág hogyan néz? Olyan kis bánatosan...

Sikerült a vizsgám! Meg van, a nem tudom hányadik bizonyítványom.... élvezem... melyik szakmámban tudok elhelyezkedni, azt nem tudom... Majd meglátom... Egyenlőre élvezem a jelenemet...XD Ez olyan jó, mert az Internetemmel vagy a gépemmel van bibi, így enyhe idegbetegségek közepette történik a folyamat XD

 

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeres vizsgádhoz.
    A régiek azt szokták mondani, az a jó kút, amiben megtelepszik a béka is. A vizelete tisztítja az ivóvizet szokták volt hangoztatni.
    Na azért én nem nagyon hittem ebben.
    Szerintem a "tieid" a kövek alá ássák be magukat télire, most meg jönnek a melegre.
    Kellemes hétvégét.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :)
    Ezt még nem hallottam! :) Újabb bölcsesség...:)
    Mi békáink fólia alá a földbe bújtak el, egy gyíkkal amit még nem láttam...
    Kellemes hétvégét Neked is! :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem tudok a békákhoz hozzászólni, mert nem értek hozzájuk. Viszont a Margitszigeten sétálva a tónál már kint sütkéreztek a múltkor:))
    Szép napot kívánok sok szeretettel Neked:)

    VálaszTörlés