2011. március 22., kedd

Tavasz!!!

Végre tavasz van hivatalosan is :D Egy teljes napja!!! :) Egészen hivatalosan június 21-ig tart! Nem rég jöttem rá, hogy tavasszal születtem... 31 évig nyári lánynak mondtam magam... XD Sosincs késő megismerni a dolgokat... :)
Számomra még is különleges, több okból. Egy nincs munkahelyem, másik ok pedig egy kapcsolat kezdetét vagy nem is inkább elmélyülése van :) Ne hari kedves :)
Kint a napsütés, bent a hűvös, és itthon vagyok, és bármikor kimehetek és szippanthatok a friss levegőből. Nem kell korán kelnem és még sorolhatnám... (korán kelésről meg vannak az élményeim, míg másnál még hajnal 4-kor csörgött az óra, már a buszon helyezkedtem a további pihenéshez) Hallgathatom a madarak énekét, már hiányzott... Reggel a Galambpár, akik a közelben turbékolnak, újságolják :)
Szeretem a virágokat nézegetni, gondozni, de most a tanulás teljesen elvette az időm nagy részét... Holnap van a nagy napom, osztálytársaim kérdezik mennyi maradt meg a sok tételből... Na, igen... ezt inkább hagyjuk...

Még februárban szereztem egy kis frissítést valahonnét, a folyosónkat illatosítja még most is :)
 
A borostyánjaink, tavalyi szerzemények, átvészelték a zord telet, szeretem őket olvastam róluk valamit........de elfelejtettem. Gyönyörködtet egész évben. A bejárati ajtó van körbe ültetve hívogatón, csalogatón :) Egyiket madárkák hozták... 
Furcsa, hiszen ma hoztam be a kukát a vizes árkunban megláttam az elfeledett ibolyákat. Kiment a fejemből még a nyáron, a tavaszi csoda. Kék árkunk van :) Már teljesen elterebélyesedett... kék virágszőnyeg, ami a lehulló esőt várja (vagy nem)... a képen ligetszépe közé bújik :) egy gyönyörű citromsárga virág, lassan elindul ő is, és felváltja a kora tavasz hírnökeit... :)

Mindennap nézegetem, hogy a Nárciszok és Jácintok mennyire élednek... annyira jó látni, hogy erőtől duzzadva  nyúlnak az égbe... Lassan virágoznak és végre sárga Nárcisz lesz a szobámban :)

Tulipánjaimat ki sem hagyhatom... anyukám nem szereti őket, de tekintettel van rám, és nem szedegeti ki őket, inkább mutogatja itt is van, ott is van :D Után pótlásról hallani sem akar.... Nagymamámnak voltak gyönyörű különleges tulipánjai, cirmosak, dupla szirmúak, különböző színűek... Nálunk az a pár lottyadtka van... még is olyan szépek... :)

Árvácska nem tudom hogyan került hozzánk, de minden évben mindenhol ez szó szerint értendő, pimaszul vigyorognak kis kék sárga virágaikkal...
Egy adagot viszont kaptunk, hatalmas nagy virágai vannak, és méltóság teljesen csücsülnek a virágos ládába, ami megy apukámhoz...

Utolsó képem a krókusz és a meg nem mondom neked kedves olvasó, mi a másik, ilyen zsákbamacska szerű... Jácintnak nézem, szóval ők ketten vannak, és a kis talajtakaró... XD de más is lehet a Jácintnak nevezett hajtásból XD

Hú, ma nem akart lenni internetem egész délelőtt (amióta fent vagyok) ezzel kínlódom...Újra akartam telepíteni a gépem... de szerencsére helyre jött...Közben az ebéd is elkészült :) Még hátra van 5 tétel és, elolvastam, áttanulmányoztam mind a 80-at, csak a bibi, hogy na mind1 kicsikét álmos vagyok... az meg nem baj, csak az a lüke vigyor ne lenne... és folytonos nevetés... és most valami elemzés: Mit tanultam a tegnap este folyamán... asszem ehhez pihennem kell... XD 

PÁPÁ

3 megjegyzés: