2011. március 16., szerda

Aktuálisok....

Ahogy tanultam, igen sokat... ezt nem részletezném, elvégre a Munka Törvénykönyve nem tartozik a szívem csücskéhez... 

Egy énekesnő hangja járt a fejemben.... Márknak köszönhetően :) Most azt nézem... ugyan is Mari Boine járt Magyarországon... Duna Tv leadta a koncertet, mivel már nem vagyok Tv függő így nem láttam.
Zenéje Tündér zene... picit a Sámán zenére emlékeztet.... Mind a kettő vonz így... szívesen hallgatom és nézem, mikor rajtam van a szemüveg... :D

Sok minden jár a fejemben, Pl. mi lesz 23.-án. Nem is igazán félek a vizsgától, hiszen készülök rá, és amilyen kis löki, vagyok akkorra még a nem létező tételeket is átnézem...
Utána mi lesz? Álláskeresés fél gőzzel vagy egésszel... most is van, de tanulás elég sok időt elvesz...
Jó mindent erre fogni XD

Reggeli testmozgás, fahordás... újabb élmény! Megint nevettem jókat, közben. Anyukám meghúzta a teli-ládát és hirtelen megállt és lendületből...... a térdem bánta... nevetés lett a gyógyír rája...
Nézem, a virágos kert milyen szépen zöldell, virágok bújnak :) és a fű is pimaszul integet... 
A tavaszi napsütést, most ború váltotta fel... sokak elkeseredésére, pedig a föld is szárad napnak hatására és a fű, amit kikel gyomlálni szomjas... Tavaszi eső aranyat ér? Ilyen ősz után??? Majd a szép virágok! Ők azok megmutatják, mit ér! :)

Japánról képeket látom...elkeserítő helyzet, kegyetlennek tűnök, de nem sajnálom őket. Viszont imádkozok, meditálok értük. Vajon hány ember sajnálja őket és hány tesz is értük valamit, bármit, ami pozitív? Szívből kívánom, hogy ezt egyre többen tegyük!

Ismételten megtapasztaltam, egy elkeseredettnek, biztatás, mi is valójában... :)

Ú ez nagyon tetszik, az egész együttes tiszta extázisban van.... :)
Jobb lesz, ha csak rájuk figyelek... 

PÁPÁ
(pápá az annyit jelent: visszavárlak)

3 megjegyzés:

  1. Japán. Én sajnálom őket, meg másokat is. Főleg, ha bebizonyosodik, hogy a kormányuk hazudik.

    VálaszTörlés
  2. MJ!:)

    Hazugság és sajnálat mind mind negatív energia... valamikor többet árt, mint használ... ezt tapasztaltam...:(
    Ami ősszel volt hazánkban a vörös-iszap. Nagyon sok minden el volt titkolva... Akkor nagyon fel voltam háborodva a "jó" cenzúrán... Már bele nyugodtam ebbe a kegyetlen titkolózásba, és figyelem, mert az információk jönnek, nem is sejtjük honnét, vagy miként...de eljutnak hozzánk...
    Akkor viszont ahogy tudunk, segíthetünk...mert közlik, hogy mire van szükségük...
    Köszönöm, hogy olvasóm vagy és leírtad a véleményed!

    Lagor

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lagor !

    Mi is meditáltunk értük.


    Szép estét !

    Márk

    VálaszTörlés