2011. március 9., szerda

Készülök, de hogy?

Hétfőn volt, az első vizsgám, pontosabban 3 írásbeli. Az első és a második között 2 órás szünet volt, úgy leblokkoltam, hogy az hihetetlen, nem tudom lesz e belőle valami... Ez majd szombaton derül ki. Amikor is a gyakorlatot írjuk. Készülünk rá, de nagyon. Hihetetlen egy fél éve ismerjük egymást, és szinte csodákat művelünk, talán a közös cél az oka. :) 
Most is inkább tanulnom kellene de, fogam helye pihenni szeretne...ha nem engedelmeskedek neki, beszédít, úgy mint este. Múlt héten 6 órát tanultam és kibuktam, azóta óvatosabbra vettem. Délelőtt csoda történt,  úgy néz ki értem a számítást!!! :) Közben anyukám tapétázott születésnapja alkalmából... XD Nem tud pihenni.... néha úgy veszekedek vele... 
Holnap még nincs, kitalálva mit süssek neki, holnap??? Ó még hétvége sem... Az is szép lesz, szombat reggel vizsga, utána iszunk valamit a nagy izgalomra, itthon pedig sütés...
Holnap vissza kellene mennem a doki nénihez megmutatni a fogam helyét. Igen, ilyen orvoshoz járok, aki aggódik a betegeiért. Csak annyi, hogy megnézi, rendesen gyógyul e... 5 perc. Mivel korán érek oda, így maradni fogok egy jó félórát... :)
Aztán lesz, ami lesz! Másfél hét készülés a szóbelire...
Akkor meg tudjuk mutatni, milyen értelmesen okosan tudunk bámulni....
Hát így van, ez készülődés a vizsgára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése