2011. március 5., szombat

Pár nap....

XD Játék, ma már annyira lefoglalt, hogy nem néztem a levelezésemet... Hát igen ez a feszültség, addig sem foglalkozok vele... 
Kövi Szabolcsot hallgatok, elég érdekes, természet hangjai megzenésítve... nagyon figyeltem mennyire zavar, de el vagyok vele, egész délután... Egy ismerősöm ajánlotta. Közben szétszurkáltam az ujjamat... nem ültem egész nap a gép előtt, közben próbáltam valami hasznosat is, ha már agyam megtelt...... most nem volt semmilyen kedves álmom... csak reggeli gondolatok. Egy gyermek után, mennyi nevelési ellátás jár??? 12.200 és tovább, hogy van?? Hajnalban... amíg más békésen alszik... no ne.. ez már kicsit sok...
Lassan megyek a játékra...... figyelem....XD

Ettem késő délután szalonnát és hagymát, ilyenkor szeretek egyedül lenni... nincs morgás, semmi... még jó vagyok... XD Maradhatok... XD
Nem vagyok függő.... juj, kezdődik... helyezkedés az ülőkémen, irtó kényelmetlen testhelyzet, szinte kitekeredtem...(apropó, testedzés???) Ropi még régről, de nem avas! Na jó csak egy kicsit, rossz széria...oké kicsi szünet póz váltás... a nagyján túl vagyok huuh... a ropi is igen kopik... 
Zenét halkan hallgatom, gyertyák persze, égnek... nem is lehetne másként... Ilyenkor mindent bevet az ember (de itt minden este ég a gyertya)

Szóval ma fűztem rendelésre, de nem az ujjamat, hanem egy láncot férfinek... addig igazítottam, míg szétszakadt... XD Ez az! Az prototípussal is így jártam... ezért nem merem azt hordani... Mivel ez esett meg velem, 2 dolog között választhatok, vagy később készítem el, mikor nem leszek kapkodó idegbeteg, vagy új technikát nézek...aminek nagyobb esélyt látok...

DVD-zés elmarad pár napja, mivel a szereplőkkel kezdtem azonosulni, nem külsőre gondoltam... Az egyik szőke volt, a másik hölgy pedig az ő szavaival élve kretén...

Olvasni a jogszabályokat, azt most kihagyom, így megfogalmazva... kész... 
Osztálytársam kérdez a balesetes dolgokról... igen elég baleset történt velem, ma délután, lyukas ujjas lettem :D 
Mi is a baleset??? Jogilag??? No???


"Baleset: Az emberi szervezetet ért, olyan egyszeri külső hatás, amely a sérült akaratától függetlenül hirtelen vagy rövid idő alatt következett be és sérülést, mérgezést vagy más testi, lelki egészség károsodást illetve halált okoz."

Testi, lelki károsodást okozott, a lényeg! Kiheverem, még azt a bacit is, amit nem tudom mikor gyűjtöttem be, vagy nincs is bennem semmi, csak szimplán az egyik orr lyukam sztrájkol? Hapcikkal pedig ijesztgetem a zenélő embert, vagy a lángocskákat? Lehet a rózsafa illóolaj zavarta? Orrfújáskor úgy érzem, az egész arcom jön, vagy csak a most tanultak akarnak sürgősen napvilágot látni? Egy majd nem kiadós alvás jót fog tenni...:)
Ez az állapot, pár napon belül megváltozik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése