2011. május 22., vasárnap

Titkos vendég..

Tegnap sokat dolgoztam, tanultam... úgy érzem még éjjel is...
Tegnap csak 5 fülbevalót, 2 nyakláncot, 1 karkötőt készítettem, késő estig, napközben tanultam. Éjjel gyorsan elaludtam, reggel pedig korán keltem és egy tanulós nyakláncot készítettem ágyban! Nemár, hajnalban hajlítgattam.. be van fejezve, de hiányzik a nyakláncról egy két dolog... vannak fontosabb dolgok.
Fájdos a fejem ilyen hullámokban... így sütöttem süteményt... nem sikerült... ízével semmi baj, de összeesik...
4 füli is készült, lefényképeztem őket, leltároztam. Felcímkéztem név és ár szerint, és bezacskóztam. Már úton vannak a cél felé... :)

Most mutatok viszont valamit...
Valamelyik nap kint nézelődtem a kertünkben, ami így néz ki:
 Nem csalás, nem ámítás, egy darab fa sincs... csak paprika és némi nemű fű...
Ebben a kertben nézelődtem, hátha látok valami érdekességet, itt előfordul, most nem a béka seregre gondoltam, hanem minden más élőlényre.... A galambokra akik, még mindig a Cseresznyefát keresik...
Sünikét sem találtam, valaki mást, nem  nem Lizi kutyust a szomszédból...
Egy fekete alak osont egy betonnal kirakott lyukba, csak karók lettek kiszedve és azok lábazatai vannak összerakva... Így könnyen észrevehettem, ahogy pici farkával bújik a menedékbe. :)
Anyukámnak nem szóltam, hogy a legújabb vendégünket láttam, amúgy is vadászik rá. A Minta kertet feltúrja... Viszont nem először látok Vakondot szabadon. Múlt évben az úton kapart át, pont előttem.  Pár napja pedig a beton odúba. Elképesztő. Sajnos csak a helyet tudtam lefényképezni. Mivel sok a dolog, tanulni való és ékszerezés, így nem tudtam kivárni...

4 megjegyzés:

  1. Sünit tejjel oda lehet szoktatni. Állítólag. :)

    VálaszTörlés
  2. Állítólag van, a szomszédnéni látta :) Igaz a kutyája megtépázta. Tejjel??? A cicák is szeretik XD Abból pedig sok van a szomszédságban...

    VálaszTörlés
  3. Legfeljebb azok is odaszoknak. :)))

    VálaszTörlés