2011. május 14., szombat

Kellemes napok :)

Szerdán reggel gyors pakolás, süti sütés, és tűzés el itthonról három napra :)
Nem volt nálunk óra csak egy telefon. Így még jobban sikerült a kiruccanás :) Nem vettem fel a telefont, csak kétszer azt is hazafelé. Az idegent leráztam, anyukámat megnyugtattam :)
Kilenclyukú híd
Mindenféle képi alakítás nélkül... itt a Kilenclyukú híd, hortobágyi nemzeti parkban. Hídi vásárról filmet is láttunk pontosan 1936-ból. Érdekes volt nagyon.

Hajdúszoboszlóra mentünk, csak számomra lényeg kivel :) Sok séta, lubickolás szóval teljes kikapcsolódás. 

Épülő bejárat
Érdekes, úgy épülnek az új szállodák, mint a bolond gomba. Az egész település az idegen forgalomból él. Furcsa látni ezt egy földműves nőnek.
Étterem, hotel felváltva egymás mellet. Relikviák és egyebek...

Harangok alulról
Van sok kiállítás, múzeum... nagyon látványos a harangok csoportja. Különféle nagyságúak, mintázatúak, Magyar szabadalmas anyagból. Harangkészítő házaspár hagyta a településre.

Pár napjába bele telik az odalátogatónak mire végig jár mindent és még pancsol is. :)
Sok mindent megismertünk, az ottani életet, harcokat, a múltban és még napjainkban is... 
Cifra szűr
Népviselet a cifraszűr, a kézművesség. Egyik másik akkora, hát nem tudom mekkora emberre készült. :D


Szökőkút Debrecenben

Debrecen 16 km-re van csak. Akinek a tudásszomja nagy, ott is nézelődhet... Nagy templom és a többi látványosság :) 

Lovas kép
Visszafelé Hortobágyon néztünk szét, amit ide felé nem, azt hazafelé megejtettük... Három órás program... 
Sérült madár a kórházban
Madárkórházban sok szép értékes madár van. Vannak akiket vissza engednek a szabadba gyógyulásuk után és vannak akiket már nem lehet... 

Tisza-tó
Tisza-tó szép hatalmas! :) Pihenő :)

Elnézést kérek, mindenkitől, aki akkor keresett, és nem vettem fel a telefont...
Készültem rá még is hirtelen jött, nem is bánom, már újult erővel kezdek a tanulásba :)





4 megjegyzés:

  1. Szia Lagor !

    Hajdúszoboszló kedvenc helyeim egyike,
    többször jártam ott hol rövidebb, hol hosszabb időt eltöltve.

    Szép hétvégét !
    Márk

    VálaszTörlés
  2. Kedves Márk! :)

    Másodszorra jártam ott és más szemmel néztem a várost, lehet a partner miatt vagy a nézőpont miatt, de nagyon jó volt!!! :)))

    Köszönöm!

    Kellemes hétvégét kívánok Neked!!!

    Lagor

    VálaszTörlés
  3. Kellemes kis beszámoló. jó képekkel. Kellemes hétvégét kívánok. Ui.: Jó rég volt, mikor én Hajdúszoboszlóra "tévedtem". Még Úttörő Olimpiára. Kicsit dicsekszek. Egyéni negyedik és csapat második helyet hoztam. No az tényleg nem "ennek az istennek" az idején volt. :)

    VálaszTörlés
  4. :) Köszönöm! Gratulálok az eredményeidhez!!! 2 éve voltam és azóta is sokat változott... :)
    Érdemes oda látogatni!!! :)

    Kellemes hétvégét kívánok! :)))

    VálaszTörlés