2011. május 5., csütörtök

Reggeli kábaság :)

Tegnapi gyengeségem eredménye a ma reggelen :D
Rendeltem könyveket és ki is fizettem... ugye a matematikai rész előtt, ma hajnalban csöngettek 7-kor, de nem láttam senkit így vissza bújtam a takaró melegébe :) Be is aludtam... hangokra lettem figyelmes, kipattantam az ágyból kómás fejjel felhúztam a redőnyt és megláttam a kocsit, amivel a könyveimet hozzák... és már csöngetett is... Próbáltam gyorsan felkapni a köntösömet, még jó valamelyik nap pillantottam rá, más különben nem tudtam volna róla XD és csattogtam kifelé... kócosan, sápadtan, mosdatlanul... szemeimet törölgettem, de a szemüveg is útban volt... a srác széles vigyorral köszöntött, valamit beszéltem neki, hatalmas ponttal mutatta hol kell aláírnom, megkaptam a csomagot és spuriztam befelé... negyedórával később jön, akkor nem így lát, és lehet nem kapok ilyen vigyort XD

Bár a mai napom ilyen izgatott, pakolok össze vissza... készülök valahová :) Ma fogtam fel :D Még időben. :)  Pedig már nincs meg a reggeli kábaság, de lassan folytatom a tanulást... már elkezdtem a mai napra... anyukám múltkor megkérdezte aludtam-e, pedig csak tanultam. XD

Nos, azt hiszem itt az ebéd ideje... Jó étvágyat!
További szép napot!!! :)

2 megjegyzés: