2011. július 22., péntek

Utazok...

Ma este elutazok, nem tudom hány kilométerre. Egyet tudok este 8-kor indulunk és holnap 9-re érünk oda... Ennyit ülni egy buszon... már most minden bajom van tőle... Hegyekbe megyek... nem tudom miért... Talán képanyagot gyűjteni, visszatekintés vagy ITT IS JÁRTAM címmel :) Csomagjaim már 3 napja be vannak pakolva... Útravaló süti is kész van :) Háti-retikülbe tuszkolok mindent és már indulhatok is... Előtte a dolgaimat áramtalanítom.... Próbálok mindent úgy itt hagyni, hogy amikor haza érek 9 nap múlva, vasárnap éjszaka, örüljek a rendnek és azonnal szét tudjak pakolni olyan otthonosan, olyan Eszterkésen :) Levelezőimben is rengeteg levél fog felhalmozódni, már előre látom XD 
Még utolsó simítások vannak... és lassan készülhetek is...
Kellemes hetet kívánok Mindenkinek!!! 

2 megjegyzés:

  1. Mi is sokat utaztunk az elmúlt több mint két hétben. Akkor képzeld el, nekem mennyi halmozódott fel és akkor a lemaradásaimat még nem is említem. Mikorra fogok én mindent elolvasni? Közben a nyaralás alatt készült több mint 1200 képet is rendezni kellene, hogy tudjak belőle mutatni és mesélgetni hozzá kicsit. No majd szép fokozatosan, komótosan. Amúgy öregesen. :)

    VálaszTörlés
  2. MJ!!! Szuper, hogy ennyi képet össze szedtél!!! Komolyan!!! Nekem is sikerült ebben a 9 napban, de a többiek is küldik, így még több lesz! Remélem 1 dvd elég rá!!! :D
    Felhalmozódást ne is említsd! Ma kapkodtam és már leültem.. amikor kell utolérem magam :)
    Kellemes pihenést kívánok Neked!!! :)

    VálaszTörlés