2011. augusztus 2., kedd

Felvidéki szervezéssel Erdélybe :)

Ezo táborba voltam, ami inkább hasonlított fitneszre. :)
A szállásunktól jobbra kanyarodva 5-10 percre (tempótól függően) volt a táborhely vagy is központunk, ahol a tanítók, vagy fejesek laktak. Ezen a kavicsos úton felmentünk, majd hirtelen balra fordulva lementünk a völgybe. 
Szállásunktól balra kb. 5 percnyi járásra az étkező, meredeken le a lépcsőig ott a piac volt, és tovább a következő lépcsőig és a "büdös" kút mellett el, azon az úton át és az Ezüst-fenyő, ami számunkra toboz is volt. Megkaptuk a bőséges reggelinket, és a 2 fogásos szerény vacsoránkat. Ezeket az útvonalakat napjában többször megtettük. Hát ezért neveztük el fitnesznek. 
Buszos kirándulásból volt 3. 
  • Első nap 3 kolostort néztünk meg. 2 férfit és 1 nőit. 5 órás buszozással. 
  • A 2. alkalommal nem tudom mit néztünk meg, de a hosszú buszozás az mélyen él szerintem mindenkiben. Igen a Medve-tó, amit csak körbeszaladt a jó nép. 
  • A 3. kirándulás megnéztünk egy bezárt templomot. :) Lázár-kastélyban lévő kiállításban gyönyörködtünk. Gyilkos-tó várt minket, valakit pedig a szurdok. Az árusok a drága portékáikat jó szívvel adták. Gondolat szárnyán repültünk haza. 
9 napban láttuk a környéket, a Tündér-feredőt és a körülötte lévő lábáztatókat. 
Nem számoltam hány  kút van, de rengeteget kóstoltunk büdösebbnél büdösebbeket. A kén mennyiségétől függően. Boldogságkútja az nagyon finom volt. Kén helyett nikkel tartalommal. Furcsaság itt nem bojler villany vagy gáz adja a meleg vizet, hanem fával fűtik fel. 
Nem is árt a fűtés esténként, hiszen 1000 m magasan voltunk. Ahogy le megy a nap, nagyon hideg van. 
Reggeli Etka-jóga. Nagyon jól esett. Derekam attól fájt, elvégre rendesen megmozgatott Zsuzsa. 
Csillag meditáció volt a programba, de a buszos kirándulás keresztbe húzta. Így páran a Mi kis csapatunkból elindultunk a lépcsőn fel, sétáltunk a kivilágítatlan utcákon és egy legelőre kiterítettünk vízhatlan napozót :), beöltözve ráfeküdtünk, és pokróccal betakarózva élveztük a csillagok látványát, és a ránk ugró bogarak jelenlétét. Van egy csillagom, ami mozog, és mindig vonzotta a tekintetem. Hulló csillagokat felvillanása okozott örömöt. Vagy éppen bosszankodást, mert valaki lemaradt :)
Az imák nagyon hosszúak voltak, valamikor 1 teljes órás, a kényelmetlen padon valami... 
Meditációk felemelőek. Végén már nagyon kellett tartanom magam, a testem szeretett volna hátra esni., bibi az, hogy dombon volt a pad, és a hátam mögött ház fala, igaz pár méterre. Szállásra nincs panasz, csendben megjegyzendő, ágyam egy moccanásra berezonált. Jó hír nem esett össze ebben a 9napban alattam. :) A tulajdonos nő és a hangja, ezt nem firtatom, de szerette hallatni a hangját. 
Kóbor kutya rengeteg van, és a furcsaság, hogy szelídek, és barátságosak. A tulajdonos nő kutyusával ellentétben, aki félt és roppant bizalmatlan jószág. 
Buszos kirándulásnál, elinduláskor, a mókusok kaptak rengeteg figyelmet. Valaki sós mogyoróval akarta etetni őket...
Készültünk a parázsjárásra, de a Sámán dobok oda vonzották az esőt :) Állítólag volt, állítólag nem...
Másnap jöttünk haza... a társaság már nagyon haza vágyódott, pedig zsúfolásig voltunk programmal... 

Nagyon hálás vagyok, azoknak az embereknek, akikkel ott találkoztam. :)

Még mindig a tábor hatása alatt vagyok... rengeteg szeretet kaptam. :)

Nem gondolná senki, de még a fogorvosnál is sokat kaptam a szeretetből :) Holnap megyek vissza a következő foggal....

Számomra kedves képeket, később hozok ide :)

2 megjegyzés:

  1. Gyerekkoromban nekünk is volt fával fűthető bojlerünk. Már majd elfeledtem.
    Várom a képeket! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyszüleimnél volt fával fűthető bojler...Nekem is emlék volt, de ki is próbáltam :)

    VálaszTörlés