2011. július 7., csütörtök

Világ vége, de mitől???

Ez csak a hangulatom.
A hajnali álmom, talán az okozza... 
Este nem volt internetem, nem is nagyon foglalkoztam vele, reggel akartam hívni a társaságot....
Mielőtt felébredtem képek jöttek... Egy oldalcsípőfogó egyik fele el volt törve, néztem hogyan tudok vele dolgozni... Hiszen egyik alap szerszámom :)
Következő kép... kerestem a gépem, hogy megnézzem tudok e már valakinek üzenni, de a gép nem volt sehol, sem a modem, sem az asztalomon lévő sok fontos dolog... Csillogott villogott és egy pici nyomtató volt csak... körbe kutattam a szobát, de sehol nem láttam és erősen gondolkodtam, fel is ébredtem! Csík szemmel, szemüveg nélkül felmértem a terepet... Gép és vele együtt minden lim-lom a helyén... Gép bekapcs... és van internet!!!!! :)
Álmaimat elszoktam felejteni, most nem ment... Picit lebénított... nem tudok dolgozni, és még a kedvesemmel sem tudok értekezni... Szépen süt a nap, énekelnek a madarak és azon gondolkodtam mi baj van velem? Ettől jött egy olyan világ vége hangulat, hogy egy rakás kaksinak éreztem magam...
Doktornőnél tett látogatás eredménye: véresre tört sarok... viszont kaptam egy borzadványt XD hogy haza tudjak jönni, olyan kerti papucs barnás rózsaszín és rózsás... :)
Helyzet, még mindig ilyen a hangulatom... legszívesebben kimennék a világból... úgy három hétre tök egyedül... vagy az a bajom, hogy egyedül vagyok???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése