2011. augusztus 4., csütörtök

Fogas kérdések

A dokinéni szólt, vigyázzak a fogamra. Ez kb. 5 éve volt.
Ebben az évben újból elkezdtem hozzá járni, akkor ismét szólt, ha érzékeny lesz át tömi. Pár hete szóltam érzékeny. Tömés csere... Bírtam bírtam, de csak érzékeny lett a drága...
Ajánlott a doktornő valami fogregenerálós fogkrémet. Táborba azt használtam. Amikor hátfőn megszabadított egy régi kis szenvedésemtől, (aki már magától ki akart jönni, de azért szenvedtetett), megegyeztünk a kis komisszal is elbánik. Tegnap délben fogmosás a szemem guvadt a regenerálós fogkrémtől. Komisz beindult!
Kaptam 2 darazsat ahogy a dokinéni említi, de nem olyan zsibbadást ér el vele, akkor kaptam még 2-őt :) Ez már tuti! Fogacska ragaszkodott hozzám... de kijött, előtte megbeszélte a szervezetemmel, hogy megbosszulják a dolgot, hiszen szerették egymást! 
Jobb ülni. orrot nem ajánlatos fújni, alulról jött ki, még is nehéz az a trombitálás. Enni, azt hagyjuk. az is fáj. Tátogok mint, a madarak mint akiknek melegük van... az sem esik jól, fájdalmasan húzódik. Viszont hasznos. :)
Mivel érzem milyen helyeket érintett, elgondolkodok. Sok torokgyulladás kiváltó oka volt.

Pihenésre vagyok most fogva. A képeket elkezdtem kiválogatni. :) Van sok. 637-et készítettem. (türelem pedig híján van, így lassan, de biztosan haladok)  Mivel valami nem stimmel a fényképezőgéppel vagy az elemmel, így óvatos voltam... Többiekét is megkapom valamikor. Erzsike 1000-en felül készített, Attila nem árulta el. Megegyeztünk cserélünk, már elküldtem teljesen vágatlanul az enyémeket, övékére várok. :) Saccolva 2500 lesz összesen, 3 látószögből :) Mivel Erzsike jobban a feredőnél volt, ugyan is akkor nem volt nálam a fényképező, de jobbára egy helyeken kirándultunk. Pedig mókás látvány volt, ahogy az emberek a Tündér-feredőbe lábat áztattak. Attiláék jobban a környéket járták, barlangokat és a többi látnivalót. Így úgy vagyok vele semmiről sem maradok le. :)
Ez már nem fogas kérdéshez tartozik, de jólesik vissza emlékezni a 9 napban történt dolgokra. Ettől vidámabb vagyok. Jaj és itt nem kell nagy dolgokra gondolni. Az őszinte mosoly, az ölelések, mindenkitől. :)
Egy alkalommal bevillant egy emlék, Bodzát szedtünk a  kedvesemmel :) Az a pillanat, amikor ez bevillant, még varázslatosabb volt...
Még nem találkoztam ilyen csapattal, esténként kártyáztak, énekeltünk (hazafelé a buszon is), érezni lehetett az összetartozást. Sosem kávéztunk egyedül, mindig volt valaki, aki csatlakozott. Aki menni akar valahová, mindig talált valakiket akik vele tartottak.

2 megjegyzés:

  1. Az a fránya fog. Nem lehetett megmenteni?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem, de jobb is így, holnap megyek ellenőrzésre, hogy szépen gyógyul e. Héten már 2 kijött, és van a 3. remélem holnap az is kijön és akkor már csak gyógyulás van :) És ezekre nincs gond :)

    VálaszTörlés