2011. augusztus 16., kedd

Nyűglődés

Megérkezett a csomagom :) Mandrel szettek! Annyi minden összejött hirtelen, alig tudom mihez nyúljak így ide ültem le... várom elmúljon az izgatottságom, de nem akar csökkenni... 
Nem értem magam... esténként, újból olvasok... múltkor elhatároztam nem olvasok egy bizonyos írótól este semmit... Tökéletes memoáromnak köszönhetően XD Tegnap olvastam attól a bizonyos írótól könyvet... Jöttek is az álmok... nem emlékszek rá, mivel kellemetlen érzések voltak rajtam, így igyekszek gyorsan elfelejteni.. Vagy pont most oldódik bennem az a sok negatív érzés, amit mélyen elzárok??? 
Olvasatomban sok minden olyan figyelemre méltó...

"Amikor az ember határozott cél felé tart, nagyon fontos, hogy az útnak is szenteljen figyelmet. Az út az, amely mindig megmutatja a célba érés legjobb módját, s útközben gazdagodunk."
Coelho: Zarándoklat 
 
Céljaimon gondolkodok, hiszen csak sodródok... várom az ajtókat, amik kinyílnak...  közben pedig égek a tettvágytól, megkeresem azt a legyet... szemüveget sem árt felvenni... 



Enyhén fejbe vágtam szegénykét, kiraktam a párkányra... szellőtől csak magához tér... bár elég szemtelen. 

A fekhelyemre bomba robbant... vissza kellene ülni a közepébe... de hagyom lecsillapodni a dolgokat magamban... Úgy csak könnyebb dolgozni...
Meg is éheztem :)

Kis gondolkodtató :)

"Miért kell félni egy "nem"-től, miért kell bármit is későbbre halasztani, ha a legfontosabb mindenekfölött teljességében élvezni az életet?"
Coelho: Zarándoklat


2 megjegyzés: