2011. augusztus 17., szerda

Ismét...

Rövid hajam van, de ez nem nagydolog, hiszen 33 évből 25-öt így éltem le... a maradék pedig hosszú lobonc...
Jó nagytakarítást kell csinálnom a maradék hajszálaimat összeszedni... amikor hosszú akkor hullik, röviden is, de nem annyira észre vehető... Hétvége felé a színét is megváltoztatom... :)

Valahogy így nézek ki, mindenféle alakítás nélkül.... tudom a színeken, árnyékoláson változtathattam volna, de csak azért sem XD Répa színű vagyok, ezt mért emeljem ki??? Most olyan kopasztott csirkének érzem magam :) 
Ezt berakni egy önéletrajzba nagyon gáz??? Legalább minden arcomat meglátják... XD Képről ítélve valamiken változtatnom kell... 
Munka kedvem elszállt, mivel arra ébredtem azokat, amiket eddig megcsináltam, újra kell készítenem és amit lecserélek az megy a kukába... Maximalista lennék???
Nem számít... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése