2011. augusztus 18., csütörtök

Tértisztítás

Tértisztításnak nagyon sok formája van.

Mitől is kell megtisztítani? Negatív gondolatoktól, érzelmektől, szellemektől... stb

Kipróbáltam egy párat mikor meghalt a nagyapám... Akkor nem tudtam, hogy nem csak azokat a szobákat kell tisztítani, amire gondolok, hanem padlástól a pincéig mindent... Mivel nem tisztítottam mindenhol, elég nagy felfordulás keletkezett a házban, elromlott ez az, összetört valami...elszakadt...
Akkor imával és kristály pohárral próbáltam. Imákat elmondtam és utána kristály pohár száján "zenéltem" egyet. :) Füstölőt elég gyakran égetek, de mint megtudtam nem sokat ér... 

Gyertya is tisztít, az viszont minden este ég :) 

Ima ereje... ezt is olvashattuk vagy hallhattuk már. Gyerekkorom óta imádkozok kisebb nagyobb kihagyásokkal... és nem rég tanultam meg hogyan kell, ugyan is több módja van...
1. Szívből jövő ima.
2. Amikor a fejtetőnkön próbáljuk "felküldeni" az égbe...

Most újabb kihívás előtt álltam :) Szerezzek be tömjént és azzal tisztítsak :) 
Kegytárgy boltban (webáruház) be lehet szerezni, szinte mindent. Így a legolcsóbb tömjént vettem és amiben tudom égetni (ma kaptam meg)... persze szén is kell hozzá. Lehet kapni különféléket, ugyan is a vízipipához is az kell :)
Mivel van vízipipám,(igaz több mint egy éve nem füstöltem) van szenem is. :) 

Jól jártam valami baj lehet nem gyulladt meg a szenem csak félig, és bele égett a gyanta... Ez vagyok én... ez az úgy nevezett Eszterkés történet :) Majd alakítok rajta... Csak felnövök ehhez is :) Hatása viszont érezhető. Nem a szédülésre gondoltam, de tényleg van ereje, és nem az illatára gondoltam, hanem a hatására...

Úgy látom valamit kell tennem... fel kell élesztenem a szenet... 


3 megjegyzés:

  1. Nem tudnád átfüstölni az egész országot?
    Ha megtisztítod, esküszöm én is elszívok egy vízi(béke)pipát! :)

    VálaszTörlés
  2. Úgy érzem magam mint a kiskutya, ő is csak próbálkozik, de rajta vagyok a dolgon!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Na, na! Az már jó! Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés