2011. augusztus 14., vasárnap

Vasárnapi szieszta

Péntek-szombat munkáról szólt :) Ma pihenés, esszük a tegnap készített tortát. Sokat kerestem mi legyen, hát így stílusosan Karácsonyi túrós-tejszínes torta készült. :) Finom :) Mire elkészült kitaláltam mi legyen legközelebb :) Készülünk a télre, ilyenkor megbeszéljük, mit hogyan. Nem emiatt lett ez sütve!!!! :)))

Osztálytalálkozót és szervezünk, már írtam a  "távolabb" élőknek. A falubelieket, Melinda keresi fel :) Így osztottuk be. Bár szerdán megyek fodrászhoz, akkor meg tudom hívni a férjét, az ókori barátnőmhöz pedig, aki a sarkon lakik, személyesen mennék el, és kapna egy citrom muskátlit :) Csak szereti, semmi egyéb. :)
Ciki vagy nem, ma jöttem rá valamire. Arc oldalon bejelölt egy nő, asszony nevét használja. Nem gondolkodtam, ki lehet, siettem és úgy voltam vele biztos ismerem :D Igen ma jöttem rá, hogy meg van az egyik hiányzó osztálytárs!!!!! :) Komoly!!! XD Jobb későn mint soha :)
1 teljes hónap alatt csak össze tudjuk hozni a 31 embert :)

Anyukám nem tud magával mit kezdeni, ezt onnét tudom, hogy most is itt ül, és látványosan unatkozik :) Mi lenne, ha vendégem lenne??? Akkor a szobájában csinálna valamit... Hú csak ne kérdezzek...

Mai nap ilyen... vendégek is alig tudtak délben haza menni... igaz üzleti ügyben voltak, de rokonok... Sütike, kávé :) Most ősöm játssza ugyan ezt... bár ő a másik szobába van.

Megyek nézek valami okos elfoglaltságot :)

Kellemes vasárnap délutánt!!! :)


4 megjegyzés: