2011. szeptember 1., csütörtök

Fáradtság?

Szemem dörzsölöm, már ez is jólesik, pedig nem volt egy olyan, hú napom. 

Reggel megállt az eszem, saját magam fényképeztem, mint a Tinik! Jó nem ugyan úgy, mert nem pózoltam, de akkor is XD Ékszeresben lehet látni, szinte életnagyságban XD  Új szettek mi?

Kint gyenge szellő lengedez, de elpakoltunk szinte mindent az útjából..... lökdösődik... Eső az csak mutatóban esik, valami ilyen szöveggel: -Ilyet is tudok Bi-bi-bí, de ti nem kaptok, csak ennyit, nem érdemeltek meg többet!!!
Kérdezem miért nem? Erre eláll az a pár csepp.... 

Korán végeztem a fogorvosnál, harapikáztam egyet, holnap megint megyek, de akkor már próbára :) Proti próba :)
Sütöttem sütemény, de nem tudom milyen lett, ez a kedvenc szövegem XD Raktam bele vörös-áfonyát, ami savanykás (sajnos el is fogyott) Barack befőttet, olyan boltit :) Finom édes. Várom, hogy hűljön és neki esek egy teljes kockának :D

Nagy égi zsivaj van. Szinte felettünk kavarognak a sötét felhők... Azta mekkora dörgés! Szám is nyúlik... az ásítástól. Most gondolkodnom kellene, mit csináljak, ablakot csukjam be? Megfulladok... Valamit kihúzni! Jobbomon lévő fiók felé kapálok... Most csend van... Úgy hallom az eső megint játszik... redőnyt csak úgy zörgeti... Lejjebb is engedtem, had mossa le szépen :) Az pedig a balomon van, nem kell sokat mozdulni... 

Mi ez a lustaság? Kérem!

A virágokat is, ami a folyosón vannak elpakoltam az útból, valamikor jön egy mester, 40 éves üvegtetőn lévő lyukakkal csinál valamit, ma látta a réseket.
Holnap reggel korán kelünk, dolgozunk a kertben gyorsan, ahhoz is előkészültünk :) Akkor kezdett lógni a nyelvem... 
Ahogy haza értem a fogorvostól csak megyek-hurcolkodok-megyek-hurcolkodok-megyek-hurcolkodok-megyek-hurcolkodunk :) És ide értem...

Nővéremmel csatázok. Mindig tanácsot ad, de Ő nem tudja, amit már megtapasztaltam. Szerintem az egyedüli ember vagyok, akinek nem jönnek be a gondolatai... Végig pergetve a dolgokat, torkos borzot játszok, ha fel is merül bennem a halvány szikra, hogy hagyjam magam vezetni, Vele... :) Most hajamat akarja megváltoztatni... már a saját fodrászához akar vinni... Úgy látom alakul az élete, különben nem foglalkozna velem :D

Miért hoztam a 2 skorpiós tanmesét? A békásat még a táborban mesélte Judit, amikor a táncmulatságból mentünk haza, elsőként a csapatunkból. A Rózsásat a napokban találtam :)
Egyre több skorpió ismerősöm van. Egyikük különösen közel áll hozzám. :) Így ennyi.... 

A dörgés távolodik... Talán esett annyi eső, a locsolást mára elfelejthetjük :)

2 megjegyzés: