2011. szeptember 3., szombat

Még éjjel is dolgoztam volna???

Korán lefeküdtem, hiszen korán is keltem a tegnap délelőttöt átdolgoztam... Fogorvosnál is voltam :) Megint haraptam egyet és másfél hét múlva lesz szép új rágó fogaim....egyben! XD Lényegében várom, a megszokása tőlem függ csak. :) Már programozom a tudatomban a részemet megkapom, és tudok rendesen enni, és nem úgy mint egy nyúlanyó XD
Haza értem gyorsan átnéztem az oldalakat, és jött a következő menet. 
Néha olyan meggondolatlannak érzem magam. Héten, hirtelen felindulásból vettem 5 könyvet. Internet előnye, hogy mindegyiken van kedvezmény. 10-30%-ig +3% tagi kedvezmény. Még a szállítással is bőven megéri! 
Este ruhadarabokra vetődtem rá. Mivel olcsón jutottam hozzájuk (kiárusítás van egy web áruházban) így úgy érzem főnyeremény az egész!!! :) De minek az a 6 rongy? Idővel kiderül :) Ötleteim is vannak ;)
Kinti munkával záródott a napom.
Jön egy mester állítólag ma, vagy mikor. Már minden előkészült a fogadására. Vagy is, hogy felújítson egy szigetelést, azonnal. Viszont úgy készülünk, ha jönnek a másik mesterek, akkor ott sem legyen fennakadás... 
Valaki élvezi ezt az egész hercehurcát, nem tartozok azok közé...
Anyukám feladta  a harcot a bogarak és a vírusok ellen (Hála Istennek) Úgy néz ki nem permeteztetjük, nem szedjük és nem öntözzük a paprikát. Kicsi szerencsém van akkor nem a héten szedjük ki a szárait, valami olyasmit sejtettem a hangjában. Viszont jobb lenne előbb túl lenni rajta... Csak hétvégére akkor semmi erőm sem lesz :D
Szám nagyon nyúlt már este 9-kor. gyorsan megadtam magam az ágyam hívószavának... 
Reggelem élmény volt! Átharcoltam az éjszakát??? Mint aki agyon van verve... Még mindig kótyagos a fejem... 
Azt hiszem eszek egy kis süteményt... Iszok valami forró izét. Capuccsínót XD dobok bele csokit....... Ez olyan jutalom ital :D Az éjszakára való tekintettel, ha a győztes oldalon voltam akkor azért, ha a vesztesen akkor pedig azért :)


2 megjegyzés:

  1. Jönnek s mennek a frontok. Csoda hogy háborúzol éjjel is? :)

    VálaszTörlés
  2. Nem csoda :) Vannak érdekes álmaim... XD De ez egy más történet :)

    VálaszTörlés