2011. október 16., vasárnap

Fogas gondolatok...

Na, igen ezek azok a gondolatok, amiket nehéz elfogadnom... eljár az idő a fejem felett, ami elromlik sajnos nem lehet pótolni, csak toldozni foltozni, esetleg, megsemmisíteni lehet... 
Bár lehet pótolni... ezt megtapasztaltam... 
Ismét meglátogatom a fogorvosomat, ha egy jóképű pasi lenne, érthető volna, de egy kedves 50-es hölgy :) alacsonyabb tőlem, és vékonyabb...
Fogamból letört egy darabka, tegnap este.
Mióta is járok hozzá, újabban?? Tavasz óta. Azóta huh, mennyi mindent csinált... Nem is... februártól.... az még téli hónap. :)
Gondolataim pedig, akörül forognak, 33 év után lehet szép kirakatom lesz? Fájni fog? Meg fogom szokni? Egyenesek lesznek a fogak? Most olyan csili-csálé... ahogy éppen kibírt nőni... Mennyibe fog kerülni? Mennyi idő alatt lesz meg? Bele merjek vágni?
Karácsonyi ajándékaim, nagy része meg van véve, a másik fele a fejemben van, még a hely is, ahonnét be tudom szerezni :) Tehát ez is letudva. Teás készletet néztem magamnak, de minek? Az olyan túl szép. 2 személyes, 6 részes és piszok drága... minek az? Csorba bögrécskéimet úgy sem cserélem le...
Fogamra gondolva, de mit is gondolkodok rajta?
Ezt dobta a rendszer...
2 hét múlva pedig úgy is megyünk az ősömhöz és akkor majd leszidom, lökhettek volna rajtam egyet, hogy a fogaim ne lennének ilyen gyengék... XD


2 megjegyzés:

  1. Én is sokat vacilláltam anno. Van tapasztalatom. Ne gondolkodj! Vágj bele! Nem fog fájni,ha jó a fogorvos és miért ne lenne? Meg fogod szokni. Naná, hogy másként fog állni mint az eredetiek de az nem baj. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!! Nincs min gondolkodni! :)
    Már az alsók rendben vannak és meg is szoktam pedig lötyögnek, most a felsők, ami vészesebb, már a szuri szempontjából... ez is tapasztalat... :)

    VálaszTörlés