2011. október 18., kedd

Szombat van!!!

Reggel arra ébredtem szombat van! Szomorúan vettem tudomásul, még kell egy pár éjszaka hozzá.
Tegnap voltam fogorvosnál. Meglátta a letört fogamat pár szó, és már kaptam a rengeteg szurit. Az orrom hegyéig lezsibbadtam. Megbeszélte a fogtechnikussal, hogy pénteken vagy hétfőn lesz kész, aktivitásától függ. Addig elvigyorogtam, 5 percet ültem a székében, arcomat fehér por lepte el. Amikor pihenőre lettem küldve, egy idős hölgy segített, merre törölközzek :)
2 embert elintézett, újra a székben voltam tükröt is kaptam, akkor láttam még a hajam is fogporos XD
Minta vétel, instrukciók, és már mehettem is haza. Telefonra várok, próbálom a péntekemet is megtervezni, melyik tömegközlekedési járgánnyal menjek... Hétfővel nincs baj, akkor a nővérem segít... viszont az a nap munkaszüneti nap???
Így nagyon reménykedem, hogy a kis érzékeny fogaimra pénteken kerül szép korona.
Ezt a pillanatot várom, hogy mikor felébredek szombat reggel szép új egyenes fogacskákkal nevethetek a világra :)
 
 

2 megjegyzés: