2011. november 16., szerda

Ez a sok munka...

Hűha, megint beindult valami... csak kapkodok, mit hogyan csináljak...
Talán minden azért van, mert lassan megyek dolgozni... :O
Újabb ötletek rohamoznak... Kitűzőket vagy brossokat készítek... :D Alap anyagok vannak bőven :)
Szeretem ezt az egészet :) Ma készítettem egy virágot, csak a közepe hiányzik, még tervezek mára valamit... és holnap, amikor hazaérek befejezem :)
Szerencsére a karácsonyi ajándékok, mindenkinek meg vannak, így teljesen másra koncentrálhatok :)

No igen... voltam csevegésen a leendő munkahelyemen... és nem tudom minek a hatása, a hatalmas hadsereg, (hiszen azzal mentem, annyian gondoltak rám), vagy hogy sikerült bemutatnom feledékenységemet, amivel megnevettettem a két úriembert vagy az önéletrajzom... XD Passzolom, de ámulatomra, kábulatomra 15 emberből 4-ünket vettek fel... Teljesen lezsibbadtam... ennyire megrostálják az embereket :O Döbbenet...
Tegnap sikerült bemutatkoznom az "új" házi orvosunknak... Nem tetszett a szeme állása... úgy számítottam délig ott ülök, jelzem 9 előtt ott vigyorogtam az egyik bácsi megjegyzésein... és 10 előtt itthon voltam. Csúcs rekord! Délben pedig, ahogy nagyapám mondá: a tüdő röggönyre fizettem elő, és mire levettem a kabátomat már szólítottak is. Ott is gyorsan végeztem, nővérkém ki is akadt... tüdőszűrésen mindig sokan vannak, szerinte...

Ma csak takarítottam és 5 biztosítást kötöttem át, rokony látogatás, kis kincsekért... :) 
Barátnőm szólt, csak pihenjek, de ki bír pihenni, mikor ennyi dolog van?? Por már majd nem ellepett, jól van csak felkavartam... XD
Megyek is... holnap üzemorvosi vizit...


2 megjegyzés: