2010. december 25., szombat

Ajándékozás

Rendes családoknál, 24.-én van fadíszítés és ajándékbontás.... Nálunk nem, ez borult réges rég...

Karácsonyi tortáink :)

23.-án kaptam egy csomagot, nem részletezném min mentem keresztül akkor reggel... Lényeg, hogy nagyon meglepett, rájöttem jobban, mintha személyesen hoztad volna el Kedves... :) Mivel mi nem igazán tartjuk magunkat ehhez a 24.-és ajándékbontáshoz, így nekem természetes volt, hogy kibontottam.... Nem vagyok annyira kíváncsi ember, mint az én kis drága unokahúgom, aki a házat felkutatja ilyen alkalmakkor...:D 
Egy ismerőstől ajándékot kapni, (jó megfordult a fejemben, hogy nem kellene, de ... ) Nem volt itt, és ez nem kifogás... Kibontottam és beraktam a fa alá, de nem mertem hozzá nyúlni... :) Féltem eltűnik.... :D Később pedig írta mit, hogyan... :) 
Péntek délután nővéremékhez mentünk, mert a lányka játszotta a Máriát a Pásztorjátékban, és nagyon sok szerepe volt XD Bocsi Edike :)
Ma a délelőtti készülődés és a retúrjegy a temetőbe, igazán izgalmas program :) Délután pedig az ajándékbontás...Voltak nagy meglepetések... valaki örült és valaki nem... Egy egoista embernek személyiség fejlesztő könyvet adni, bátor dolog...
Ma élveztem, hogy együtt van a család, beszélgettünk régi, és aktuális dolgokról.... család szíve csücske lettem, alsó vagy felső csücsök, nem számít.... 

Eltűnődtem, hiszen már nálunk is a pénz irányában ment el a dolog, de csak a nővéreméknél, náluk valóban néztem, hogy milyen értékben vásárolok... A barátaim mások. Nekik szívből készítettem, és adtam. Tudom, hogy Ők is így voltak ezzel... Hiszen kinek adunk ajándékot? Aki közel áll hozzánk, akit szeretünk. 
Még mindig nagy távolságot érzek Kedves, hát ezt nem tudom, minden ajándékodból érzem azt a figyelmet, ami irántam van... Még mindig nem tudom, mit hogyan, de nem baj...

Anyukám tegnap este megjegyezte, hogy milyen jó, egyre több ajándékod van, pedig csak egyre több ember áll közel hozzám! Szeretetüket érzem, amikor oda tekintek a fa alá :) Számomra ez a lényeg vannak, akik elfogadnak olyannak, amilyen csacska vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése