2010. december 30., csütörtök

Dolgozók


Mókás...
Két vendégünk van. Anyukám testvére és Edina, nővérem kislánya. Az egyik szobában kézi munka szakkör van. Horgolnak serényen.
Edi még az alapoknál tart, ügyesen halad, de Ő kis elégedetlen… Néne, nagyon szép terítőn dolgozik… Anyukám porcelán babát öltözteti, ha kész lesz a ruhájával. 

Jellemző. Kilógok a sorból, de fontos feladatom van! Főzöm a dolgozóknak az ebédet! Ilyen nagy munkában csak megéheznek! 
Már a pörköltre figyelek, és a tésztát főzöm mellé. Anyukám szép, be akar küldeni… hagyjam itt???? Kapassam oda?
Most nem jöhet sem Főnix, sem Piramis. Zúg a tészta vize, el is hessegetem a gondolatokat.
Tegnap előtt a Tea történetéről kezdtem nézni egy sorozatot Márk jóvoltából! Köszönöm!  A vííííííííííííííízzzzzzzzzz…………… szóval lobogott a vizem…
a sorozatban volt, hogy a tibetiek nem sok zöldséget tudnak termelni a hegyekben, és Jak húst esznek. Igen ám a hús nagyon zsíros, és anno a Kínaiak (jelenlegi megszállók) mutatták meg a teát és annak jótékony hatását. Teát kell innom, igaz csak pipi pörit főzök, de akkor is!

Juj, ez meredek volt! Jött anyukám, enne egy kis süteményt! Gyorsan sütő begyújt, sütihez valók elő, mixer… kezdtem bele pakolni, meg torpantam, HOL  A VAJ? Boltba… rohanás a boltba, itt van a közelben, közben Mézi (barátnőm kutyusa) beszélgetett nekem. Megszereztem a vajat és óvatos rohanás, Mézitől 2 vakkantás, és már itthon is vagyok, persze, itt csúszik csak… Vetkőzés, és már be is van keverve a süti, formába kanalaztam, szilva a közepébe, és toltam a sütőbe a szilvás muffin-t. Kávét is elkészítettem a kotyogóba, hát abba az igazi…
Tészta leszűrés, tálalás… és ebédre invitálás…
Míg a dolgozók ebédelnek, sül a süti és kotyog a kávé.
Már vége, ettünk forró muffin-t és ittunk kávét is. Tőgy meleg (nénétől tanultam tegnap) üdítővel kínáltam Őket.

Bemerészkedtem közéjük, izgalmas! 6 pálcika, 6 láncszem. Közben teljesen megbeszélgetik az élet nagy dolgait, a Duna tv-t merészen kommentálják.  Technikai megbeszélés, szamóca készül!
Sims oktatás. Egyszer csak mély csend! Lassan bele is alszok… Hirtelen téma! V.V. Villa. Ehhez nem tudok mit mondani… 
Minő bölcsességek hangzanak el! Legerősebb ember is elgyengül a WC-n.
Összerogyott fej, és a Sims 3-nál feléledés a következő pálcikahorgolásig…
Milyen is volt a nagyapám? Halottakról jót vagy semmit. Szerettem és ennyi elég is ide.
Néne elindult haza… 1 óra Angolozás, fel is ébredtem… tudatom mély bugyraiban vájkáltam… kemény dolog… 
Nővérem ette meg az utolsó muffin-t.  El is megy az utolsó vendég!
Nikussal angolozás msn-en, emmár sok… vacsora.  Még a forró tus is nagyon jól esett!
Most ez a csend, nyugalom, béke….este van….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése