2010. december 31., péntek

Óév búcsúztató... vagy mi...

Mai nap, az óévet búcsúztatjuk! Ért sok kellemetlenség, talán a legjobb év lett volna? Nem találgatok... 
Ma olyan jó. Itthon vagyok, nem szeretem az ittas embereket, a tolongást, a másikra való vigyázást. Ma csak magammal foglalkozok, azt csinálok, amihez kedvem van! Még a Tv-t is bekapcsoltam!
Ahogy porszívóztam a vendégszobát, megláttam ezt a kis virágot! Szilveszter van, és Ő gyönyörűen virít! Jázmin, tudni kell róla, hogy nyáron virágzik... Vajon mit jelenthet, egy nagyszerű év közeledne??? Nézőpont kérdése.... Anyukám ma azt mondta, hogy ha az óévet búcsúztatjuk, kikel menni a temetőbe, de minek is? Nem ások gödröt, és apukám sem kívánhatja, elvégre karácsonykor voltam a hamvainál....

Sütöttem süteményt! Sok lett, úgy bevacsoráztunk, hogy az sem kell. Ki eszi meg?  Bűnös a göngyölt virsli és a mézes tea is. Lassan a pezsgő is előkerül... Kaptunk pirított tökmagot, már arra is rájárunk...
Tudom, miért nem nézek tv-t! Sokat kapcsolgattam, és az egyetlen (nálunk egyetlen) zene csatornánál megálltam... azt hiszem, egy jó darabig megint DVD-zek csak...
Na, mind egy, ma jó lett volna, ha aki poénkodott, hogy eljön, be is állított volna.... Akkor kapna egy ölelést is.... :D  De nem jön... Szerintem sose...
Ez a szám tetszik!!! Vagyok, csak... csúnya srác énekel... a szám vidám...
Mielőtt bele merülök a Tv rejtelmeibe.... kívánok Mindenkinek!
Áldásban Gazdag Boldogabb Új Évet!

Süti recept:  


BOUNTY SZELET:

Hozzávalók:
1 db Ostyalap (tortalap)
6 db tojás
20 dkg kristálycukor
20 dkg kókuszreszelék
3 csomag vaníliás pudingpor
12 evőkanál cukor (Én 9 kanál cukorral készítettem)
1 liter tej
25 dkg margarin
Csokoládémáz.

Elkészítés:
Először a tölteléket készítjük el: 6 db tojásfehérjét felverünk habnak. Majd lassan hozzákeverünk 20 dkg kristálycukrot. Mikor kemény a hab belekeverünk 20 dkg kókuszreszeléket. Ezt a masszát kenjük a tortalapra és a tepsi hátoldalán megsütjük 150 C fokon 30-35 perc alatt.

Krém: a 6 db tojássárgáját kikeverjük 3 csomag pudinggal és 12 kanál cukorral. Ezt megfőzzük 1 liter tejben. Mikor kihűlt hozzákeverünk 25 dkg margarint.
Jól lehűteni és a tetejére csoki mázat önteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése