2011. január 19., szerda

Japán ékszerek

Hanako
 Hanako, hangzatos Japán női név. Lila-piros-rózsaszín gyöngyökből készítettem. Egyszerű fűzéssel, kör és sima peyote  technikával. 5 estén keresztül, kedvenc unokaöcsém ballagására... Kezdőként elég nagy kihívás volt! Megérte. Aki látta már, meg is lepődött. Színek, a fűzés....

Most egy másik készül, nem vagyok haladó...........ugyan olyan kezdőnek érzem magam, mint akkor... Apránként mindent megszereztem, és amint kész lesz, meg is mutatom... :) Ma kaptam meg a hozzá való gyöngyöket. Újabb kihívás! Á csak 2x szedtem szét.... :D
Nagami
Nagami, másik érdekes nyakba valóm... A mai napig nem tudom, hogyan készítettem el a hengereket... A bevonatos gyöngyöket pedig nem ajánlom senkinek, elsőre!!! Nagyon szép! Garbón mutat jobban.

Most a nyárra készülök, és drótékszerbe fogtam, csak az összerakásnál leragadtam... Nagaminál, a hengerek voltak, amikkel bíbelődtem, sima peyote technikás, és a többi egyszerű, bogyók, lógók és egyebek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése