2011. november 3., csütörtök

Mese? Valóság?

Ma reggel arra ébredtem, egy sárkány van a szobámban. Szép hatalmas termetes példány. Pontosan az ajtótól jobbra-balra, nézőpont kérdése... Az ágynemű tartótól a fotelig terjed őkelme. Sötétszürke pikkelyes, hatalmas szárnyakkal, szeme barátságosan csillogó.

Az enyém, de tudatja, ketten vannak, és régóta (miért nem tudtam eddig róluk???? Ja persze, aludtam) Segítenek és védelmeznek a harcokban... Milyen harcokban?? Talány nagy talány ;) Kecsesen szállnak, óh mily gyönyörűség...
Rajtam kívül hány embernek van, és hányan tudnak róluk??? Csak a gyerekek ismernék őket??? :O Hé emberek!!!! Ébresztő!!!
Most nem azért, de van 18 törpém is, miért pont annyi nem tudom, de őket már láttam, tele volt a szoba a kis csillogó aprónéppel... :)
Tessék elképzelni egy vézna vigyorgó lyányt, akit 2 sárkány és 18 törpe követ....

Lehet bolondok házába lenne a helyem, de rajtam kívül hány embernek még???

Azon kívül, aki olyan információval tud szolgálni, hogy mit esznek a sárkányok, hol élnek, és valami hasznos dolgot tudnak róluk, kérem, írjon!
Már kinéztem A mesekönyvet, amit első ránézésre azt hittem felnőtteknek szól, de kiderült, gyerekeknek való... :)

2 megjegyzés: