2011. március 17., csütörtök

Lady Betty


Lady Betty??? Igen ez az! 
A karkötőnek annyi csak a története, hogy Lady Gaga koncertre készült Bettynek. :)
Gaga munkássága és fülbemászó dalai nem a világom... egy klippjét néztem meg hang nélkül döbbentem, hiszen rock zenéhez vagyok szokva, és ez oda illett be. Meghallottam egy üzletben a számát és elgondolkodtam... Lágy zene? Kellemes fülbemászó dallamok? No neeeee
Még jó, hogy nem vagyunk egyformák :)
No, szóval Betty megkért, hogy készítsek neki egy koncertes karkötőt... hát nehéz volt összeszedni az anyagot, olyan színű gyöngyöt nem találtam mint, amit elképzeltem, és amit beszereztem és amim volt, abból jött létre a képen látható Lady Betty karkötő...
Hatalmas sikere a csajoknál :D A tulajdonosa össze-vissza szaladgált és mutogatta boldog- boldogtalannak XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése