2011. október 6., csütörtök

Szombati party

Október első szombatján bográcsos party volt, egy régi munkatársnál. 
Képeket nem hozok ide, ígéretet tettem rá. 
A fotó albumomban mindenki láthassa XD
Szombat reggel 9 után jött értem Gábor. 
Hatvanba csatlakoztak hozzánk, Gabi és Józsi. 
Persze fástól, bográcsostól. :) 
Úgy vettük az irányt a cél felé. 
Útközben láttam ismerős kocsit is, amitől kicsit lázba jöttem, de mikor megláttam ki ül benne, meg is nyugodtam? :)
Úti célunk végén már várt  minket a házigazda Mami, a kapuban :) 
Terepszemle, 2-en elmentek vásárolni, ami még hiányzott. 
Addig mi konyha "lányok" pucoltuk a hagymát, Józsi kockázta a paprikát, és a húst is.
Közben kiderült 2 csapat fog főzni. 

Turpisság: sok a hús, és egy bográcsba nem biztos, hogy elfért volna. :) 
Másik csapat Seres és kedvese :) Ők is elkezdték az előkészületeket. :)
Közben lelkesen fényképeztem (eredmény 210 fénykép), és a többiek, amit hoztak süteményeket rendeztem. 

Főzés elkezdődött a konyhában a gáztűzhelyen (ebbe a csapatba voltam) nagyokat pislogtam, hogy a 3 férfi mit alkot (utas társak). 
Már javában rotyogott az étel, mire a másik csapat neki kezdett...
Nagyon figyeltem az eseményeket. 

Már főztem... nem azt mondom sokat, de itt amit láttam, inkább nem alkalmazom XD
Krumpli pucolók is megérkeztek :) 

Míg az egyik csapat füstölődött, addig a másik vizeskedett :)
Asztalokat pakoltuk, közben örvendeztünk az újonnan érkezetteknek. Motorosok is befutottak :)
4-5 óra környékén kész lett az első bogrács pörkölt. 

Neki is estünk. Pogácsával nem nagyon lehet hosszútávon jóllakni....
Vicces beszólások, piszkálódások mentek, mire megérkezett a másik pörkölt is. Valaki még abból is evett, de már az elsőtől kifeküdtem. 
Szavazás, kinek jobb az étke :) 
Eredményhirdetés, és díj kiosztás :)
Valaki hozott fagyit, a jégkrém az finom volt, de a fagyinak volt valami érdekes íze...
Sötétben kerítést is szereltek a fiúk, csak az elöregedett nádat cserélték le. :)
Végére Attila is megérkezett, vele egy műhelyben voltam. 

Nagyon megörültem neki :)
Össze-vissza 25-en jelentünk meg. 

Jó volt látni mindenkit! :) 
Bár számomra furcsa volt az egész. 
Olyanokkal voltam, akik nem szoktak jönni abba a buliba, aminek a szervezésébe aktívan részt veszek...
Új élményekkel lettem gazdagabb... :) 
Figyelve az embereket, és hallva őket sokat tapasztaltam. 
Mivel a vendéglátónk nem rég özvegyült meg, így valaki megjegyezte ez nem a csapatról szólt, hanem pont mamiról... ebben igaza volt. 
Viszont az a megjegyzés kicsit érdekesen vettem, miszerint most láttuk meg ki milyen, emberségileg és egyébként... Hm... érdekes...
Este 9 körül már itthon voltam. :)


2 megjegyzés:

  1. Jók az ilyen bográcspartik. Tényleg sok szempontból jók, nem csak a "zaba" végett. :)

    VálaszTörlés
  2. Igaz, igaz, egész napos elfoglaltság :) verseny pedig fokozta a hangulatot :)

    VálaszTörlés