2011. augusztus 29., hétfő

Szétszórt állapot...

3 a magyar igazság??? Ma reggel elindultam a patikába. Kikértem, a krémeket, nézem a pénztárcát, üres. Félre tetettem és tekertem haza, megtömtem kártyákkal. Visszatekertem, olyan öregesen és fizettem, de nem kaptam meg mindent, délután vissza kellett mennem.
Délutáni móka. Előttem egy bácsi csoszogott be sietősen, nem is akartam leelőzni. Feri bátya elővett kopott táskájából egy halom receptet, akkor kicsit nyílt a szemem, pakolta a felesége mérgeit egy nagy reklám táskába. A sajátját a kopott műbőr táskába tömködte. Fizetésnél, a hátam mögött álló Gyula bácsi is felszólalt, pedig nem százas az öreg, hörgött, és valamit magyarázott, közben a berendezéssel bíbelődött, de a múltkor a takarékba, ott is a nyakamba lihegett, amikor megunta az ácsorgást, akkor ült csak le... Feri bácsi 32000 ft-ot fizetett a mérgekért... kinyílt a szemem rendesen... ezért csoszogott annyira???
Gyula bácsi is gyorsan megkapta a dobozát, úgy szóltak rá, menjen el mellőlem....
Temetőbe is mentem (az udvarról fordultam vissza, cipőt cserélni), de csak kidobni a virágokat, papírzsepit vittem és a telefonomat. A kakákat nem takarítottam le apukámról. Rendesen megkapta a mannákat... Majd megyek legközelebb, és akkor viszem A táskát :)
Nővéremék is jöttek az paradicsom adagjukért. Belém akart kötni, de korábban kell felkelnie, hogy cseszegessen.... nem tetszik neki a fodrászom, a hajam... semmi. Kivéve a kopott pólóm... Megegyeztünk, mind a ketten idegesek vagyunk, így csak villogott a szeme, amikor fejtetőmre tévedt XD Tudja, ilyenkor nem jó velem kötekedni, hiába oroszlán, leharapom a fejét és nyüszítve szalad haza... :) Már volt ideje megtapasztalni :) 
Barátnőmnek is összeszedtem a dolgokat, és holnap feladom, kíváncsi vagyok mikor kapja meg... Ő messze van. Dél-Karolinába.
Kerestem az okokat miért is vagyok, szétszórt idegbeteg... 
Este, ország tisztításában vettem részt, érdekes volt, szó se róla, 150-en dolgoztunk. Szerintem meg volt a 200 is, hiszen többen társaságban végezték, és ők is egynek lettek számolva. Viszont ezt a fent említett barátnőmmel megbeszéltem, és még mást is, jobban írásokat, ki hogy értelmezte a dolgokat. 
Reggel kifacsartan ébredtem... és szétszórtan....


2 megjegyzés: