2011. november 5., szombat

VÉGRE!!!!!

VÉGRE!!!! 

Eljött az a pillanat, amikor karácsonyi hangulat van, mindenhol!!!! :)
Erre várok már július-augusztus óta :) A karis ajándékok, pedig egy kupacban sorakoznak... egy emberkével vagyok bajban, Neki valami nagyon különlegeset szeretnék... Szülinapja az kipipálva, de a karácsony... no ez legyen az én gondolataimban... :)

Dobozokkal már ott tartok, hogy a lakkok vannak soron, de most meg is állok, mert jönnek az üveg termékek :) Majd együtt véglegesre készítem, bár a lepkés doboz teljesen kész van :) Remélem mindenkinek tetszeni fognak, a kreatív hajlamommal megrohamozott ajándékok... Most ebben a stresszben leszek 49 napig???? 

Héten sikerült elintéznem a jelentkezésemet, hátha valami összejön.... ma megkaptam a segélyt. Anyukámat kinevettem, ezt beosztani... mikor tudom, hogy mennyi marad...na jól van... semmi nem marad...
Viszont azt tervezgetem, hogy az első fizetésemből veszek 1 db speciális könyvet. Az egyik oldalon pedig cd-t is adnak hozzá, biztosan valami sárkányt, tündért hívó nyalánkságot...
 
Részlet A könyvből:

"Egy jó barát mindig képes neked azzal fájdalmat okozni, hogy szemedbe mondja azt, ami a szívén van és amit te sosem mernél magadnak bevállalni. De ez csak akkor fájdalom, ha te még nem vagy készen, hogy elfogadd az igazságot. Egy igaz barát sose kérdi meg magától, hogy megbántson-e, vagy sem, mert nem ez a célja. Megmutatja, milyen vagy valójában. Ha ügyes, megláttatja veled a hiányosságaidat is. És ezt nem gonoszságból teszi, nem támadásból, hanem mert őszintén tisztel és szeret azért, ami vagy."
100-101. oldal
Regőczi Lalus: Az égig érő erdő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése